Personeelsadministratie en verzuimdossiers op orde brengen en houden
Heb je hulp nodig bij het inrichten, actualiseren en bijhouden van een goede personeelsadministratie? Heel begrijpelijk, want er komt nogal wat bij kijken: een loonadministratie bijhouden, goede personeelsdossiers opbouwen en het up-to-date houden hiervan. Veel ondernemers met personeel doen dit zelf, maar merken dat het veel tijd kost. Ze doen het ‘erbij’ en hebben niet alle kennis en expertise in huis is. Voldoe je bijvoorbeeld wel aan alle regels? Profiteer je van alle faciliteiten? Heb je inzicht in verzuimcijfers en verzuimkosten? Weet je wat je kunt doen om de schadelast bij verzuim te beperken?
Reden genoeg om je personeels- én verzuimadministratie (periodiek) door een professional te laten screenen of dit onderdeel (deels) uit te besteden. Dan weet je zeker dat het goed geregeld is en kun jij met een gerust hart verder met ondernemen.